وبلاگ آموزش

سلام .. به همه کاربران گرامی ..
امیدوارم ویلاگم مورد رضایت شما باشه ..
پاسخ نظرات خصوصی به ایمیل کاربران ارسال میشود..
نظر یادتون نره ، دوستان !

ویندوز 7 خود را با یک کلیک Genuine کنید .

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ب.ظ

                          
کرک ویندوز 7

وقتی ویندوز 7  رو روی سیستم نصب  کردم ..بعد یه مدت کوتاه ارور دادن ها شروع شد .

که اصلا نمیفهمیدم منظورشون چیه.؟؟؟

بعدش دیگه صفحه میز کارم (desktop) تصویری در پس زمینه اش نمیموند وصفحه سیاه میشد..

و این سر آغاز دردسرهای ما بود. ثانیه به ثانیه ارور دادن , چند برابر شدن زمان بوت و ... . اما مشکل نبودِ درمان بود. با 14 نرم افزار و لودر مختلف چک کردم ولی نشد که نشد. عاقبت زمانی که همه گفتن که باید ویندوز عوض کنی متقاعد شدم و عوض کردن ویندوز رو توی لیست کارهام قرار دادم. اما امروز حوالی ساعت 2 بعد از ظهر از یه وب سایت خارجی سر در آوردم که نوشته بود Genuine For Ever ! لبخند سردی به این واژه زدم ولی گفتم ما که 14 روش رو تست کردیم اینم روش. گزینه دانلود رو زدم و 3.65 مگابایت دانلود شد. اجراش کردم و خود نرم افزار ریستارت کرد و تمام! ویندوز مثل اولش شده بود و فکر کنم این معنای واژه Genuine For Ever بود.


افرادی که مثل من دچار این مشکل شدند میتونن این نرم افزار رو دانلود کنن و پس از یه ریستارت ساده ویندوز شما Genuine شده است !

                                                           برای دانلود اینجا کلیک کنید




  • ۹۲/۰۷/۲۲
  • بنده ی خدا ...

برنامه کاربردی ویندوز 7

نظرات (۴)

سلام خدمت مدیر وبلاگ . بسیار بسیار ممنون از مطلب مفیدتون . لپ تاپ من همین مشکل رو پیدا کرده بود نمیدونستم چیکار کنم . ویندوز رو تازه عوض کرده بودم ب خاطر همین زیر بار نرفتم ک دوباره ویندوز عوض کنم . تصمیم گرفتم تو نت سرچ کنم و علت رو پیدا کنم که تو نگاه اول ب وبلاگ شما برخوردم و مشکلم حل شد . بسیار بسیار ممنونم

سلام جالب بودبازم سربزن دوست داشتی منوبلینک
  • سام دهقانی
  • خدایش خیلی بلدی ..........دمت گرم........اگه مشکل برامون پیش اومد باس یه راس بیایم پیش خودت 
    پاسخ:
    به دردتون خورد ؟؟؟

  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • فعلا جنیونه اکسپایر شد مزاحمتون میشم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی